Тема: C.A.R.S [PS4]

#46 - Roofless77rus » 29 май 2015, 14:58


Странное сравнение ведь в гт6 нет нормальных звуков повреждений механических сбоев перегрева тормозов шин и двигателя. И еще один большой плюс что можно ставить ограничения вида из кабины и ручной кпп в он-лайне :respect:
  • 0

Аватара пользователя
Roofless77rus
Фанат
 
Сообщения: 140
Зарегистрирован: 24 дек 2012, 03:01
Имя: Станислав
PSN ID: RoOFles77rus
Репутация: 35



#47 - Алекс83-12 » 29 май 2015, 18:23


Отъездив два года с будильников в ГТ, вообще без проблем пробовал в айРейсинг из кабины, и щас в ДТМ тоже сразу тока с кабины гоняю, причем удовольствие из кабины в ДтМе не описуемо, мало того можно разместиться просто как хочешь, руки и руль отключаются, приближение к торпеде + хоть с пола хоть от потолка можно разместиться :respect: , а вот в ГТ кидалось в глаза совершенно дикая разница ощущения трассы, поэтому не коректно сравнивать ГТ и Карс кабины.

Добавлено спустя 5 минут 56 секунд:
Согласен, щас в ГТ6 нет желания возвращаться , я еще тем летом говорил, если ГТ7 не выйдет скоро на ПС4 то будет печалька, потом придется собирать всех из разных симов, и не факт что многие вернуться, вообщем Полифоники сами виноваты, да и лишив Россию Академии, они вообще красавцы :du_ma_et:
  • 0

Изображение
Изображение
Аватара пользователя
Алекс83-12
Гоночный Инженер
 
Сообщения: 891
Зарегистрирован: 05 фев 2013, 04:51
Откуда: Липецк
Имя: Александр
PSN ID: alex83-21
Репутация: 231

#48 - Raikkonen 07 » 03 июн 2015, 11:38


Нашел вот небольшой список автомобилей из игры. Надеюсь некоторые авто потом дадут бесплатно :du_ma_et:

[показать]
Модель Описание
Ariel Atom 300 Supercharged
Ariel Atom 500 V8
Ariel Atom Mugen Машина включена в набор Modified Car Pack
Aston Martin DBR1 Машина не входит в базовую версию игры
Aston Martin DBR1-2 Машина не входит в базовую версию игры
Aston Martin DP212 Машина не входит в базовую версию игры
Aston Martin Rapide S Hydrogen
Aston Martin Vantage GT3
Aston Martin Vantage GT4
Aston Martin Vantage GTE Машина не входит в базовую версию игры
Audi 90 IMSA GTO Машина не входит в базовую версию игры
Audi A1 quattro Машина не входит в базовую версию игры
Audi R18 e-tron quattro Машина не входит в базовую версию игры
Audi R18 TDI
Audi R8 LMP900 Машина не входит в базовую версию игры
Audi R8 LMS ultra
Audi R8 V10 plus
BAC Mono
Bentley Continental GT3 Машина не входит в базовую версию игры
Bentley Speed 8 LMP900 Машина не входит в базовую версию игры
BMW 1M Coupe
BMW 320 Turbo Group 5
BMW 320TC WTCC Машина не входит в базовую версию игры
BMW 2002 Turbo Машина не входит в базовую версию игры
BMW M1 Procar Машина включена в набор Limited Edition Car Pack
BMW M3 E30 Group A
BMW M3 GTE
BMW M3 GTS GT4
BMW V12 LMR Машина не входит в базовую версию игры
BMW Z4 GT3
Caterham Seven Classic
Caterham SP/300.R
Caterham Superlight R500
Dallara DW12 Машина не входит в базовую версию игры
Ford Mustang 2+2 Fastback 1966 Машина не входит в базовую версию игры
Ford GT40 Mk IV Машина включена в набор Limited Edition Car Pack
Ford Escort RS 1600
Ford Capri Group 5
Ford Sierra RS Cosworth Group A
Ford Mustang Cobra SCCA Trans-Am
Ford Focus RS
Ford Focus ST BTCC Машина не входит в базовую версию игры
Ford Fusion NASCAR Машина не входит в базовую версию игры
Ford Mustang Boss 302R
Ford Mustang GT Машина не входит в базовую версию игры
Ford Falcon FG V8 Supercars Машина не входит в базовую версию игры
Formula Gulf 1000
Ginetta G40 Junior
Ginetta G55 GT3
Ginetta G55 GT4
Gumpert Apollo S
Lotus 25 1962 Машина не входит в базовую версию игры
Lotus 40 1965 Машина не входит в базовую версию игры
Lotus 38 1965 Машина не входит в базовую версию игры
Lotus 49 1967
Lotus 49C 1967 Машина не входит в базовую версию игры
Lotus 56 1968 Машина не входит в базовую версию игры
Lotus 72D 1970
Lotus 78 1978
Lotus 98T 1986
McLaren F1 Машина включена в набор Limited Edition Car Pack
McLaren F1 GTR Машина не входит в базовую версию игры
McLaren 12C
McLaren MP4-12C GT3
McLaren P1
Mercedes-Benz 190E Evolution II
Mercedes-Benz 300SEL AMG
Mercedes-Benz 300SL Машина не входит в базовую версию игры
Mercedes-Benz A45 AMG
Mercedes-Benz C-Class Coupe DTM Машина включена в набор Limited Edition Car Pack
Mercedes-Benz CLK LM Машина не входит в базовую версию игры
Mercedes-Benz SLS AMG
Mercedes-Benz SLS AMG GT3
Sauber C9 Mercedes Машина включена в набор Limited Edition Car Pack
Mitsubishi Lancer Evolution VI Tommi Mäkinen Edition Машина не входит в базовую версию игры
Mitsubishi Lancer Evolution IX FQ 360 Машина не входит в базовую версию игры
Mitsubishi Lancer Evolution X FQ 400
Oreca 03 LMP2 Nissan
Pagani Huayra
Pagani Zonda R
Pagani Zonda Cinque Roadster Машина включена в набор Modified Car Pack
Palmer Jaguar JP-LM
Radical RXC Turbo RX Машина не входит в базовую версию игры
Radical SR3 RS
Radical SR8 RX
Renault Alpine A442B Машина не входит в базовую версию игры
Renault Alpine A450
Renault Clio IV RS Cup
Renault Laguna BTCC Машина не входит в базовую версию игры
Renault Megane RS
Renault Megane Trophy II Машина не входит в базовую версию игры
Ruf CTR Yellowbird Машина не входит в базовую версию игры
Ruf CTR3
Ruf CTR3 SMS-R Машина включена в набор Modified Car Pack
Ruf RT 12R Машина не входит в базовую версию игры
Ruf RGT8
Ruf RGT8 GT3
SMS Caper Monterey StockCar Машина серии NASCAR
SMS Formula A Машина Формулы-1 2011 года
SMS Formula B Maшина GP2 или Формулы-2 2011 года
SMS Formula C Maшина евросерии F3
SMS Formula Rookie Машина Формулы Форд
SMS Kart 125cc Карт категории 125 см³
Marek RP 339H LMP1 Прототип категории LMP1, созданным членом сообщества WMD Питером Мареком
RWD P20 LMP2 Прототип категории LMP2, созданным членом сообщества WMD
RWD P30 LMP1 Прототип категории LMP1, созданным членом сообщества WMD
SMS SuperKart 250cc Карт категории 250 см³
  • 0

Последний раз редактировалось Raikkonen 07 03 июн 2015, 12:32, всего редактировалось 2 раз(а).
Изображение
Аватара пользователя
Raikkonen 07
Конструктор
 
Сообщения: 940
Зарегистрирован: 17 дек 2010, 13:03
Откуда: Москва
Имя: Олег
PSN ID: streetpioner
Репутация: 232

#49 - Ьфрфср » 10 июн 2015, 00:59


Бесплатно дали куда более интересные машины
  • 0

жи есть
Аватара пользователя
Ьфрфср
Первый пилот
 
Сообщения: 1618
Зарегистрирован: 25 май 2010, 11:10
Откуда: Хасавюрт
Имя: Махач
Репутация: 132

#50 - Roofless77rus » 10 июн 2015, 08:18


Рено Клио бомба! :-) а сначала не понравилась
Sms-r driver network championship трасса oulton park
https://m.youtube.com/watch?v=wifyjxajo0Q
  • 0

Аватара пользователя
Roofless77rus
Фанат
 
Сообщения: 140
Зарегистрирован: 24 дек 2012, 03:01
Имя: Станислав
PSN ID: RoOFles77rus
Репутация: 35

#51 - Alexys68 » 22 июн 2015, 21:31


Project CARS 2 официально анонсирована
Project CARS 2 выйдет на PlayStation 4, Xbox One и PC, где предложит две сотни треков на 50 локациях, кооперативную карьеру, более 200 машин, а также около десяти новых дисциплин, среди которых - ралли. :du_ma_et:
Уменьшенное фото

Уменьшенное фото

Уменьшенное фото

:du_ma_et: Видимо первый Карс так и останется не допиленным, патчей будет всё меньше и меньше.
Даааа, миром правит бабло!!!
  • 0

Счастье есть, но, сука, держит дистанцию.....
Аватара пользователя
Alexys68
Второй пилот
 
Сообщения: 1390
Зарегистрирован: 03 янв 2011, 01:55
Откуда: Санкт Петербург
Имя: Александр
PSN ID: Alexys68
GT6 ID: Alexys68
Xbox LIVE: Alexys68
Репутация: 260

#52 - Drk » 22 июн 2015, 22:00


Данунах чо за дела, тока к этому привык говну и снова :stena:

Добавлено спустя 10 минут 50 секунд:
Кстати тут столкнулся с такой фигней, не помню на каком треке и на каких авто, но было это в режиме карьеры. Старт с поулпозишн в дождь и тут происходит чудо - если я стартовал хорошо, то на первом круге была жопа какая управляемость. Но если я стартовал с ошибкой (фальстарт или контакт),тои ехал я на этой машине как по рельсам.
  • 0

Аватара пользователя
Drk
Фанат
 
Сообщения: 104
Зарегистрирован: 19 мар 2012, 10:13
PSN ID: drkkrd
Репутация: 10

#53 - o6oRmoT » 23 июн 2015, 10:26


На PC ситуация вроде с исправлением багов нормальная, а на консоли они сейчас тестирование проводят))) И видать продажи поперли, раз вторую часть анонсировали...

Добавлено спустя 4 минуты 28 секунд:
А с другой стороны.. Карс это долгострой, сколько лет его делали.. Надо посмотреть,,что будет в новом карсе,,что там поменяют/добавят..
  • 0

Изображение
Аватара пользователя
o6oRmoT
Президент FIA
 
Сообщения: 6886
Зарегистрирован: 16 янв 2009, 16:01
Откуда: Самара
Имя: Василий
PSN ID: o6oRmoT_GTFan
Xbox LIVE: o6oRmoT
Репутация: 396

#54 - Roofless77rus » 23 июн 2015, 11:33


После патча 1.4 все ок. были обновлены стандартные настройки фидбэка, чтобы они заработали нужно скинуть настройки по умолчанию.
Вечерние заезды сегодня с 19-20 по Мск. Все помощники откл., вид из кабины, мкпп, повреждения, мех. Сбои. Комната закрытая, поэтому кто захочет покататься пишите в псн, для выдачи приглашений :-)
  • 0

Аватара пользователя
Roofless77rus
Фанат
 
Сообщения: 140
Зарегистрирован: 24 дек 2012, 03:01
Имя: Станислав
PSN ID: RoOFles77rus
Репутация: 35

#55 - Raikkonen 07 » 24 июн 2015, 18:51


Да они издеваются чтоли ?????????????????? Я только месяц назад игру купил :cry: :cry: :cry: :cry:

  • 0

Изображение
Аватара пользователя
Raikkonen 07
Конструктор
 
Сообщения: 940
Зарегистрирован: 17 дек 2010, 13:03
Откуда: Москва
Имя: Олег
PSN ID: streetpioner
Репутация: 232

#56 - o6oRmoT » 24 июн 2015, 20:05


Всего-то начали сбор средств на разработку второй части, когда это еще будет(релиз), я даже представлять не буду..
  • 0

Изображение
Аватара пользователя
o6oRmoT
Президент FIA
 
Сообщения: 6886
Зарегистрирован: 16 янв 2009, 16:01
Откуда: Самара
Имя: Василий
PSN ID: o6oRmoT_GTFan
Xbox LIVE: o6oRmoT
Репутация: 396

#57 - artem9000 » 24 июн 2015, 21:24


Студии всегда после релиза какой-то игры приступают к работе над следующей частью, просто широким кругам это не озвучивается. CARS расшифровывается как Community Assisted Racing Simulator, то есть разработка совместно с сообществом, поэтому сообщество, как часть команды узнало о начале работы. Все нормально, зря народ паникует о прекращении поддержки первой части.
  • 0

Аватара пользователя
artem9000
Второй пилот
 
Сообщения: 1306
Зарегистрирован: 19 апр 2011, 00:19
Имя: Артём
PSN ID: artem9000
Репутация: 182

#58 - FRAER07 » 25 июн 2015, 09:51


У всех на машинах с обычной КПП передачи переключаются без сцепления?
  • 0

HATE ЛоРен!!!
Аватара пользователя
FRAER07
Свой человек
 
Сообщения: 264
Зарегистрирован: 08 авг 2010, 16:20
Откуда: Мытищи
Имя: Дмитрий
Репутация: 3

#59 - Roofless77rus » 25 июн 2015, 13:33


В настройках надо выключить автоматическое сцепление, но некоторых машинах стоит кулачковая коробка и сцепление нужно только для включения первой передачи. Вроде на мерсе 190 dog box стоит
  • 0

Аватара пользователя
Roofless77rus
Фанат
 
Сообщения: 140
Зарегистрирован: 24 дек 2012, 03:01
Имя: Станислав
PSN ID: RoOFles77rus
Репутация: 35

#60 - artem9000 » 25 июн 2015, 13:41


Вот и детали патча v 2.0, как бы отвечая тем кто "Карс так и останется не допиленным!!!11"
Много текста [показать]
Performance Improvements

PC – up to 5% frame rate improvement when using Ultra settings
XB1 – up to 17% frame rate improvement in extreme conditions
Online & Community Events

Multiplayer search filter ‘Skill’ now finds games based upon certain lobby game configuration criteria. For example, “Pro” setting now searches for Full Damage, Auto-start Engine, Forced Cockpit, Mechanical Failure, and so forth.
Community events page – when an event cannot be entered, it will now display the reason why: ‘Coming Soon’ along with a countdown, or ‘Expired’.
Online – Ensure that vehicle light repairs are synchronized in MP races so that repaired headlights are visible by other racers.
Xbox One – fix attempt for a hard-to-reproduce issue where the game would at times freeze or crash when 8 or more players joined a session all at once.
Xbox One – fixed an issue that at times would prevent a player from establishing full connectivity when leaving a lobby and trying to reconnect to it.
PS4 – fixed an issue where, after the PS4 resumes from Rest Mode, no network features can be used.
Controls – All platforms

Adjustments made to the gears system, to prevent gears being skipped under certain conditions. This addresses an issue where gears would at times jump straight down to 1st, potentially causing engine blowouts.
Steering wheels – reduced the centering rate of the steering spring. This improves the feel of steering wheels at very low speeds.
Added support for the use of all active controllers for menu input. You can for example now use a steering wheel to race, and a gamepad to control the menus and photo mode.
Gear shifters – when using an H-shifter on a car that has a sequential gearbox, the gearbox will now switch through the gears until the gear selected on the H-shifter is reached.
Fixed an issue in Force Feedback calibration that would prevent a player from setting “Soft Clipping (Half Input)” back to 0 after modifying it from the original value.
Controls – PS4

Thrustmaster T100 Force Feedback improvements.
Fixed the Force Feedback dynamics for wheels with physical steering locks which were less than the steering lock of the vehicle in-game. This fixes the Force Feedback on the Thrustmaster T100 and similar wheels.
Added a Motion Sensor controller profile.
Fixed a crash issue when disconnecting and reconnecting Fanatec wheels.
Enable support for USB keyboards to be used for in-game controls.
Controls – Xbox One

Built in protection to prevent unsupported controller devices from crashing the game.
Gear shifters – fixed an issue that prevented the selection of neutral when using an H-gate shifter add-on with a car that has an H-gate shifter in-game.
Implemented accelerator vibration on the gamepad right trigger to indicate when and how much the tyres slip under acceleration.
Madcatz wheel – fixed an issue where the switch on the wheel to change between 270 to 900 degree mode stopped functioning.
Physics & AI

Slowed down the AI opponents in the rain when using racing tyres, to make racing against them better balanced.
Adjusted the AI tyre wear rate to better match the player’s tyre wear rate.
Adjusted wear of Slicks and Rain tires to more realistic levels where needed. Typically GT/LMP/Formula cars will get slightly more than a full fuel load on soft or default slicks (depending on fuel load amounts).
Adjusted the heating of slicks and rain tyres to more realistic levels.
Adjusted tyre temperature sensitivity on several cars.
Adjusted rain tyres to generally be more sensitive to overheating, and less efficient in the dry.
Improvements to AI navigation to lessen collisions during cramped race starts, improve detection of other cars during cornering, and improve clean overtaking
Improved the AI pitting logic during practice and qualifying so that the AI cars run more realistic stints before pitting.
Reworked the AI’s fuelling logic during qualifying sessions where no refuelling is allowed, so that they don’t always fill up the fuel tanks and negatively impact their qualifying ability. The AI will now deliver far more competitive lap times during qualifying.
Fixed an issue where the AI would set impossible lap times during races with pit stops.
The AI will now pit as soon as possible when low on fuel to prevent them running out of fuel and retiring from the race.
Reduced the effect of damage to the car’s cooling system when suffering aero damage. This prevents engines from overheating and blowing at an unrealistic rate.
Fixed an issue that prevented bump starts from working properly on some cars. An example case – with gears and clutch set to manual, take an Ariel Atom out on Brands Hatch. At the first right hander, stall the car, ignition on, 2nd gear, roll down the hill up to about 15kph and drop the clutch. The car will now bump start. Exact conditions for a successful bump start will vary slightly by car.
Fixed an issue where at times some AI drivers in a race would use much higher skill levels than the rest of the field.
Fixed an issue that prevented the AI from pitting within the final 3 laps of a race
Further tweaked the AI ability in wet races to more closely match the player car’s ability in the wet
Improved the AI’s efficiency in pit timing when needing to change tyres due to weather conditions.
Pitting, tuning, setups

Fixed an issue where wet tyres were fitted too long before the rain starts, causing excessive overheating and wear on the tyres.
Fixed an issue where, when running low on fuel, the Pit Board would appear to tell the player to do a scheduled pit stop when the player did not schedule a pit stop.
Fixed an issue where flat tyres were fitted to the car during a pit stop, by ensuring that the tyres are correctly inflated.
Fixed an issue where the car’s bump-stop value decreased after leaving a race session and joining it again.
Reworked the brake bias display information so that changing the values is more intuitive.
Tracks

Performance optimisation pass done on: Brands Hatch layouts, Cadwell layouts, Oulton Park layouts, Bathurst, Azure circuit, and Zolder. This helps improve the overall smoothness when racing on these tracks with large grids of cars.
Track cutting tolerances reduced on all tracks where it was too forgiving.
Fixed an issue where a pit crew character would at times appear floating above the race track on various tracks.
Silverstone Stowe – fixed render issues on some tyre stacks, and addressed an issue with cars driving through certain objects.
Road America – fixed an issue where a line of grass line appeared in the air near a concrete barrier.
Spa Francorchamps – fixed an issue where cars under AI control would bump into the pit wall when exiting the pit lane. Fixed an issue where the AI were running too wide over the exit curb at the Bus Stop Chicane.
Brno – fixed an issue where cars would at times start in the same grid positions, fixed garage six to prevent the AI from getting stuck on the right side wall when exiting the garage spot, fixed an issue when running more than 20 cars in a race would cause the car in 21st to slide into the pits.
Le Mans – fixed an issue that would at times cause the car to crash while in the pit lane, leading to a disqualification. Improved the AI race line for better speed, and improved the AI behaviour on curbs.
Laguna Seca – improved the AI performance as they were running too slow in some sections.
Imola – Improved the pit lane AI navigation, and fixed an issue with a section of the fence at the pit entrance that appear to float.
Bathurst – fixed a render issue with shimmering edges in parts of the track.
Career

Added a new RUF RGT8 GT3 contract to ensure that the player can enter the RUF GT3 series on contract renewal and not just when starting a new career.
Fixed the unlock details for the Supercar Ardennes Club Day Invitational.
Fixed an issue where skipping the session during a race caused the player to move up in the session results.
Vehicles

Group 5 cars – adjusted the gearshift timing tolerances to fix an issue with the gearing when pausing and restarting a session.
Gumpert Apollo – fixed an issue with the livery sets that caused the livery selection to display wrong liveries.
Aston Martin Vantage GT3 – tuned engine lifetime and brake cooling parameters for better accuracy.
Lotus 98T – tweaked turbo to improve AI estimation of top speed.
McLaren F1 GTR – modified the default setup and reduced front bump steer to improve straight line stability, fixed an issue to ensure that the car’s specific HUD motec display is used
McLaren F1 – Fixed an issue that caused the car to use the wrong default tyre compound.
Ford GT40 MK4 – Reworked in several areas to improve handling and match the real car closer – Bump stops settings exposed in setup with better tuned setup defaults, increased wrap around stiffness of the tire carcass, rebalanced base vs tear grip, rebalanced player vs AI rain performance against the AI.
All Formula vehicles – Stop brake light reflections appearing on cars that don’t have brake lights.
General

Fixed an issue where the player position would at times change to last when player crosses the starting line during rolling starts.
Fixed an issue that could cause the game to crash when selecting the ‘Edit Tuning Setup’ option in the ‘PIT BOX’ screen.
Fixed an issue that could cause the game to crash while watching a saved replay.
Driver Network Profile – fixed an issue where entering Free Practice mode would count toward Races Entered.
PS4 – fixed an issue that required the game to first restart after installing an in-game DLC before the DLC would be available for use.
Audio – rebalanced the volume of skid sounds to make them a bit more audible.
PC, Oculus Rift – added Oculus 0.6.0.0 SDK support, enabled positional tracking in non-helmet player camera views, implemented initial menus and HUD support, auto reset player view position at the start of a race, and disabled all non-VR-friendly scripted pre-race camera sequences.
PC, D-BOX – fixed an issue that caused cars to lose power when playing with D-BOX connected.
Updated the achievement “I am the 5%” to ensure that it can be achieved in non-Pro-modes as well.
Fixed a game crash issue caused by an overflow of the email inbox when the player received above a certain amount of invitational emails.
GUI – fixed an issue where the controls configuration arrows in Options would not respond correctly to mouse input when attempting fine adjustment.
  • 0

Аватара пользователя
artem9000
Второй пилот
 
Сообщения: 1306
Зарегистрирован: 19 апр 2011, 00:19
Имя: Артём
PSN ID: artem9000
Репутация: 182

Пред.След.

Вернуться в Гоночные игры, на разных платформах

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1



cron